Konsument i konsumpcja w społeczeństwie postmodernistycznym /
Carpentier, Jean-Baptiste.
Konsument i konsumpcja w społeczeństwie postmodernistycznym / Penser le consommateur et la consommation dans la société postmoderne Jean-Baptiste Carpentier ; [przeł. Wojciech Gilewski]. - Warszawa : Wydaw. WSzZiM, 1996. - 96, 43 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 95-96.
Tekst równol. pol. i fr.
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
8386228253
Konsumpcja (ekonomia)--podręczniki akademickie.
Konsumenci--podręczniki akademickie.
Konsument i konsumpcja w społeczeństwie postmodernistycznym / Penser le consommateur et la consommation dans la société postmoderne Jean-Baptiste Carpentier ; [przeł. Wojciech Gilewski]. - Warszawa : Wydaw. WSzZiM, 1996. - 96, 43 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 95-96.
Tekst równol. pol. i fr.
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
8386228253
Konsumpcja (ekonomia)--podręczniki akademickie.
Konsumenci--podręczniki akademickie.