Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu /
Foxall, G. R. (1949- ).
Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu / Tyt. oryg.: Consumer psychology for marketing Gordon R. Foxall, Ronald E. Goldsmith ; przekł. Michał Zagrodzki ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowe PWN, 1998. - 284, [2] s. : il. ; 24 cm. - Przedsiębiorczość . - Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWN .
Bibliogr. s. 263-[285].
8301126876
Konsumenci--edukacja.
Marketing--aspekt psychologiczny.
Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu / Tyt. oryg.: Consumer psychology for marketing Gordon R. Foxall, Ronald E. Goldsmith ; przekł. Michał Zagrodzki ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowe PWN, 1998. - 284, [2] s. : il. ; 24 cm. - Przedsiębiorczość . - Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWN .
Bibliogr. s. 263-[285].
8301126876
Konsumenci--edukacja.
Marketing--aspekt psychologiczny.