Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych /
Mangione, Thomas W.
Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych / Tyt. oryg.: Mail surveys Thomas W. Mangione ; przekł. Jacek Chołoniewski, Anna Kossakowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 162, [2] s. : il. ; 21 cm.
Na okł. podtyt. : jak przeprowadzić badanie, kiedy wybrać tę metodę badawczą, jak uzyskać wysoki procent odpowiedzi.
Bibliogr. s. 151-159.
830112850X
Ankiety ekonomiczne.
Ankiety socjologiczne.
Badania marketingowe.
Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych / Tyt. oryg.: Mail surveys Thomas W. Mangione ; przekł. Jacek Chołoniewski, Anna Kossakowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 162, [2] s. : il. ; 21 cm.
Na okł. podtyt. : jak przeprowadzić badanie, kiedy wybrać tę metodę badawczą, jak uzyskać wysoki procent odpowiedzi.
Bibliogr. s. 151-159.
830112850X
Ankiety ekonomiczne.
Ankiety socjologiczne.
Badania marketingowe.