Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach /
Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach /
[red. Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz].
- Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2004.
- 169 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 163.
Niniejsza publikacja składa się z piętnastu artykułów prezentujących zagadnienia poruszone w trakcie obrad V jubileuszowej konferencji zorganizowanej w dniach 11-12 września 2003 roku, w Poznaniu. Tematem konferencji było "Zarządzanie strategiczne w bibliotece naukowej. Teoria i praktyka".
8372052026
Biblioteki--administracja--Polska--konferencje.
Marketing biblioteczny--Polska--konferencje.
Bibliogr. s. 163.
Niniejsza publikacja składa się z piętnastu artykułów prezentujących zagadnienia poruszone w trakcie obrad V jubileuszowej konferencji zorganizowanej w dniach 11-12 września 2003 roku, w Poznaniu. Tematem konferencji było "Zarządzanie strategiczne w bibliotece naukowej. Teoria i praktyka".
8372052026
Biblioteki--administracja--Polska--konferencje.
Marketing biblioteczny--Polska--konferencje.