PR a społeczne zaangażowanie biznesu, czyli Jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze : praca zbiorowa /

PR a społeczne zaangażowanie biznesu, czyli Jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze : praca zbiorowa / Public relations a społeczne zaangażowanie biznesu, czyli Jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze Jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze pod red. Agaty M. Golewskiej-Stafiej ; aut. Karol Kowalski [et al.] ; wstępem opatrzyli Piotr Czarnowski, Paweł Łukasiak ; posł. opatrzył Przemek Pohrybieniuk. - Warszawa : Fundacja Komunikacji Społecznej, 2004. - 89 s. ; 21 cm.

U dołu okł.: "Komunikowanie na rzecz CSR czyli społecznej odpowiedzialności biznesu".

8392122607


Działalność charytatywna--Polska--1990---studium przypadku.
Public relations--Polska--1990---studium przypadku.
Wizerunek przedsiębiorstwa--Polska--1990---studium przypadku.