Przyszłość konkurencji : współtworzenie wyjątkowej wartości wraz z klientami /
Prahalad, C. K.
Przyszłość konkurencji : współtworzenie wyjątkowej wartości wraz z klientami / Tyt. oryg.: Future of competition C. K. Prahalad, Venkat Ramaswamy ; tł. Andrzej Ehrlich. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005. - 234 s. : wykr. ; 24 cm.
Tyt. oryg.: The future of competition.
Bibliogr. s. 232-234.
8320815800
Konkurencja.
Konkurencyjność (ekonomia).
Konsumenci.
Wartość.
Przyszłość konkurencji : współtworzenie wyjątkowej wartości wraz z klientami / Tyt. oryg.: Future of competition C. K. Prahalad, Venkat Ramaswamy ; tł. Andrzej Ehrlich. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005. - 234 s. : wykr. ; 24 cm.
Tyt. oryg.: The future of competition.
Bibliogr. s. 232-234.
8320815800
Konkurencja.
Konkurencyjność (ekonomia).
Konsumenci.
Wartość.