Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy /
Schmitt, Bernd (1957- ).
Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy / Tyt. oryg.: Marketing aestetics Bernd Schmitt, Alex Simonson ; przedm. Tom Peters ; przeł. Marek Bernacki. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999. - 447 s. : il. ; 21 cm. - Biblioteka Menedżera . - Biblioteka Menedżera .
8372300232
Przedsiębiorstwa--public relations.
Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy / Tyt. oryg.: Marketing aestetics Bernd Schmitt, Alex Simonson ; przedm. Tom Peters ; przeł. Marek Bernacki. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999. - 447 s. : il. ; 21 cm. - Biblioteka Menedżera . - Biblioteka Menedżera .
8372300232
Przedsiębiorstwa--public relations.