Konsument na rynku prasowym /
Żabiński, Ryszard (ekonomia).
Konsument na rynku prasowym / Ryszard Żabiński ; Edukacja - Wyższa Szkoła Zarządzania we Wrocławiu. - Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, 2005. - 212 s. : il. ; 24 cm. - Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu . - Monografie - Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu .
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 207-208.
8387708275
Konsumenci--postawy--Polska--1990-.
Postawy konsumentów--badania.
Prasa--aspekt ekonomiczny--Polska--1990-.
Konsument na rynku prasowym / Ryszard Żabiński ; Edukacja - Wyższa Szkoła Zarządzania we Wrocławiu. - Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, 2005. - 212 s. : il. ; 24 cm. - Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu . - Monografie - Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu .
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 207-208.
8387708275
Konsumenci--postawy--Polska--1990-.
Postawy konsumentów--badania.
Prasa--aspekt ekonomiczny--Polska--1990-.