Interactions between service customers : managing on-site, customer-to-customer, interactions for service advantage /
Nicholls, Richard Floyd.
Interactions between service customers : managing on-site, customer-to-customer, interactions for service advantage / Richard Nicholls. - Poznań : The Poznań University of Economics Publishing House, 2005. - XVII, [1], 272, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm. - Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 21 1642-3119 ; . - Prace Habilitacyjne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 21 .
Bibliogr. s. 255-[273].
8374171162
Postawy konsumentów--badania.
Preferencje konsumenta--badania.
Konsumenci--zadowolenie--badania.
Marketing--zarządzanie.
Usługi--zarządzanie.
Usługi
Marketing
Zarządzanie
Zarządzanie i marketing
339.138:338.46:366:316.6
Interactions between service customers : managing on-site, customer-to-customer, interactions for service advantage / Richard Nicholls. - Poznań : The Poznań University of Economics Publishing House, 2005. - XVII, [1], 272, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm. - Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 21 1642-3119 ; . - Prace Habilitacyjne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 21 .
Bibliogr. s. 255-[273].
8374171162
Postawy konsumentów--badania.
Preferencje konsumenta--badania.
Konsumenci--zadowolenie--badania.
Marketing--zarządzanie.
Usługi--zarządzanie.
Usługi
Marketing
Zarządzanie
Zarządzanie i marketing
339.138:338.46:366:316.6