Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych /
Mynarski, Stefan (1935-2006).
Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych / Stefan Mynarski. - Kraków : Zakamycze, 2000. - 153, [2] s. ; 21 cm. - Zarządzanie, Ekonomia, Marketing . - Zarządzanie, Ekonomia, Marketing .
Bibliogr. s. [155].
8388114689
Badania marketingowe--metody statystyczne--podręczniki akademickie.
Badania rynku--metody statystyczne--podręczniki akademickie.
Analiza danych--podręczniki akademickie.
Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych / Stefan Mynarski. - Kraków : Zakamycze, 2000. - 153, [2] s. ; 21 cm. - Zarządzanie, Ekonomia, Marketing . - Zarządzanie, Ekonomia, Marketing .
Bibliogr. s. [155].
8388114689
Badania marketingowe--metody statystyczne--podręczniki akademickie.
Badania rynku--metody statystyczne--podręczniki akademickie.
Analiza danych--podręczniki akademickie.