Koncepcja produktu w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne /
Zembura, Renata.
Koncepcja produktu w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Renata Zembura. - Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2000. - 26, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [27].
Dla studentów III i IV roku studiów dziennych i zaocznych kierunku zarządzania i marketingu oraz dla studentów studiów uzupełniających magisterskich.
8372520372
1901-2000
1989-2000
Rynki eksportowe--podręczniki akademickie.
Towary markowe--podręczniki akademickie.
Marketing międzynarodowy
Materiały pomocnicze
Zarządzanie i marketing
Koncepcja produktu w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Renata Zembura. - Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2000. - 26, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [27].
Dla studentów III i IV roku studiów dziennych i zaocznych kierunku zarządzania i marketingu oraz dla studentów studiów uzupełniających magisterskich.
8372520372
1901-2000
1989-2000
Rynki eksportowe--podręczniki akademickie.
Towary markowe--podręczniki akademickie.
Marketing międzynarodowy
Materiały pomocnicze
Zarządzanie i marketing