Preferencje nabywców instytucjonalnych - metody badania /
Bajdak, Andrzej.
Preferencje nabywców instytucjonalnych - metody badania / Andrzej Bajdak. - Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2005. - 246 s. : wykr. ; 25 cm. - Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach . - Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego .
Bibliogr. s. 229-242.
8372463344
Preferencje konsumenta--badania.
Badania rynku.
Konsumenci
Metody badawcze
Rynek (ekonomia)
Marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
339.13:339.138:366
Preferencje nabywców instytucjonalnych - metody badania / Andrzej Bajdak. - Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2005. - 246 s. : wykr. ; 25 cm. - Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach . - Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego .
Bibliogr. s. 229-242.
8372463344
Preferencje konsumenta--badania.
Badania rynku.
Konsumenci
Metody badawcze
Rynek (ekonomia)
Marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
339.13:339.138:366