Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu /
Andruszkiewicz, Krzysztof (1953-2023).
Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu / Krzysztof Andruszkiewicz. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2007. - 279 s. : il. ; 24 cm. - Rozprawa Habilitacyjna / Uniwersytet Mikołaja Kopernika . - Rozprawy Habilitacyjne - Uniwersytet Mikołaja Kopernika .
Tyt. grzb.: Strategiczne zarządzanie marketingowe.
Bibliogr. s. 264-274.
9788323121398
Marketing--zarządzanie.
Przedsiębiorstwa w trudnej sytuacji (prawo)--Polska--1990-.
Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu / Krzysztof Andruszkiewicz. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2007. - 279 s. : il. ; 24 cm. - Rozprawa Habilitacyjna / Uniwersytet Mikołaja Kopernika . - Rozprawy Habilitacyjne - Uniwersytet Mikołaja Kopernika .
Tyt. grzb.: Strategiczne zarządzanie marketingowe.
Bibliogr. s. 264-274.
9788323121398
Marketing--zarządzanie.
Przedsiębiorstwa w trudnej sytuacji (prawo)--Polska--1990-.