Marketing usług turystycznych /
Marketing usług turystycznych /
red. nauk. Danuta Dudkiewicz ; [aut. Barbara Dobiegała-Korona et al.].
- Wyd. 2.
- Warszawa : AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2009.
- 273, [5] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-[275] i przy rozdz.
Podręcznik dla studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym.
9788360197776
Marketing turystyczny--podręczniki akademickie.
Bibliogr. s. 269-[275] i przy rozdz.
Podręcznik dla studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym.
9788360197776
Marketing turystyczny--podręczniki akademickie.