Kompetencje informatyczno-medialne nauczyciela : diagnozowanie stopnia opanowania wybranych obszarów kompetencji informatyczno-medialnych przez studentów edukacji techniczno-informatycznej /
Serdyński, Andrzej (1964- ).
Kompetencje informatyczno-medialne nauczyciela : diagnozowanie stopnia opanowania wybranych obszarów kompetencji informatyczno-medialnych przez studentów edukacji techniczno-informatycznej / Andrzej Serdyński. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2009. - 267 s. : il. ; 24 cm. - Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, t. (785) 711 0860-2751 ; . - Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. 711 .
Bibliogr. s. 239-261.
Streszcz. niem.
9788372416896
Nauczyciele--kształcenie--Polska--1990-.
Informatyka--studia i nauczanie--Polska--1990-.
Mass media--studia i nauczanie--Polska.
Kwalifikacje zawodowe--badania.--Polska
Edukacja i informatyka.
Kompetencje informatyczno-medialne nauczyciela : diagnozowanie stopnia opanowania wybranych obszarów kompetencji informatyczno-medialnych przez studentów edukacji techniczno-informatycznej / Andrzej Serdyński. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2009. - 267 s. : il. ; 24 cm. - Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, t. (785) 711 0860-2751 ; . - Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. 711 .
Bibliogr. s. 239-261.
Streszcz. niem.
9788372416896
Nauczyciele--kształcenie--Polska--1990-.
Informatyka--studia i nauczanie--Polska--1990-.
Mass media--studia i nauczanie--Polska.
Kwalifikacje zawodowe--badania.--Polska
Edukacja i informatyka.