Społeczny wizerunek partii politycznych /
Dolińska-Weryńska, Dorota.
Społeczny wizerunek partii politycznych / Dorota Dolińska. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009. - 275 s. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 256-273. Webogr. s. 273.
Dla studentów politologii, marketingu i zarządzania oraz dla specjalistów zajmujących się reklamą, marketingiem, public relations.
9788376112763
Partie polityczne--Polska--1990---podręczniki akademickie.
Kampanie wyborcze--Polska--1990---podręczniki akademickie.
Marketing polityczny--Polska--podręczniki akademickie.
Public relations i polityka--Polska--1990---podręczniki akademickie.
Komunikacja w polityce--Polska--1990---podręczniki akademickie.
Społeczny wizerunek partii politycznych / Dorota Dolińska. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009. - 275 s. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 256-273. Webogr. s. 273.
Dla studentów politologii, marketingu i zarządzania oraz dla specjalistów zajmujących się reklamą, marketingiem, public relations.
9788376112763
Partie polityczne--Polska--1990---podręczniki akademickie.
Kampanie wyborcze--Polska--1990---podręczniki akademickie.
Marketing polityczny--Polska--podręczniki akademickie.
Public relations i polityka--Polska--1990---podręczniki akademickie.
Komunikacja w polityce--Polska--1990---podręczniki akademickie.