Siła przyzwyczajenia : 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu /
Martin, Neale (1957- ).
Siła przyzwyczajenia : 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu / Tyt. oryg.: Habit Neale Martin ; [przeł. Małgorzata Kalbarczyk]. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010. - 259 s. ; 22 cm. - Biznes . - Biznes - Wolters Kluwer Polska .
Indeks.
9788326404436
Preferencje konsumenta.
Nawyk.
Zmiana (psychologia).
Marketing--aspekt psychologiczny.
Marketing--zarządzanie.
Siła przyzwyczajenia : 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu / Tyt. oryg.: Habit Neale Martin ; [przeł. Małgorzata Kalbarczyk]. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010. - 259 s. ; 22 cm. - Biznes . - Biznes - Wolters Kluwer Polska .
Indeks.
9788326404436
Preferencje konsumenta.
Nawyk.
Zmiana (psychologia).
Marketing--aspekt psychologiczny.
Marketing--zarządzanie.