Strategie zarządzania na rynku mediów /
Küng, Lucy.
Strategie zarządzania na rynku mediów / Lucy Küng ; [przeł. Paweł Jabłoński]. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010. - 317 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 289-305. Indeks.
Publikacja przeznaczona dla studentów zarządzania w mediach.
9788326411335
Mass media--zarządzanie--podręczniki akademickie.
Mass media cyfrowe--zarządzanie--podręczniki akademickie.
Strategie zarządzania na rynku mediów / Lucy Küng ; [przeł. Paweł Jabłoński]. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010. - 317 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 289-305. Indeks.
Publikacja przeznaczona dla studentów zarządzania w mediach.
9788326411335
Mass media--zarządzanie--podręczniki akademickie.
Mass media cyfrowe--zarządzanie--podręczniki akademickie.