Marketingowe zarządzanie apteką /
Mruk, Henryk.
Marketingowe zarządzanie apteką / pod red. Henryka Mruka ; [aut.:] Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz. - Warszawa : ABC a Wolters Kluwer business, 2011. - 213 s., [4] s. tabl. kolor. ; 21 cm.
Na s. red.: ISSN 1897-4392 = Monografie - Wolters Kluwer Polska.
Bibliogr. s. [211]-213.
9788326411595
Apteki--zarządzanie.
Apteki--meble i wyposażenie.
Postawy konsumentów.
Apteki--marketing.
Marketingowe zarządzanie apteką / pod red. Henryka Mruka ; [aut.:] Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz. - Warszawa : ABC a Wolters Kluwer business, 2011. - 213 s., [4] s. tabl. kolor. ; 21 cm.
Na s. red.: ISSN 1897-4392 = Monografie - Wolters Kluwer Polska.
Bibliogr. s. [211]-213.
9788326411595
Apteki--zarządzanie.
Apteki--meble i wyposażenie.
Postawy konsumentów.
Apteki--marketing.