Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej /
Dudek-Mańkowska, Sylwia (1980- ).
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej / Wizerunek Warszawy Sylwia Dudek-Mańkowska. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, cop. 2011. - 254 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [240]-251.
Dla pracowników naukowych, studentów zajmujących się problematyką marketingu terytorialnego oraz pracowników samorządowych i agencji reklamowych odpowiedzialnych za wizerunek miasta.
9788323507963
Samorząd lokalny--opinia publiczna.--Polska--Warszawa--1990-
Marketing terytorialny--Polska--Warszawa--1990-.
Warszawa (Polska)--polityka gospodarcza--1990-.
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej / Wizerunek Warszawy Sylwia Dudek-Mańkowska. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, cop. 2011. - 254 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [240]-251.
Dla pracowników naukowych, studentów zajmujących się problematyką marketingu terytorialnego oraz pracowników samorządowych i agencji reklamowych odpowiedzialnych za wizerunek miasta.
9788323507963
Samorząd lokalny--opinia publiczna.--Polska--Warszawa--1990-
Marketing terytorialny--Polska--Warszawa--1990-.
Warszawa (Polska)--polityka gospodarcza--1990-.