Efekt Facebooka /
Kirkpatrick, David (1953- ).
Efekt Facebooka / David Kirkpatrick ; przełożył Michał Lipa. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011. - 357 stron ; 24 cm.
Na 4 stronie okładki: "Książka została nominowana do nagrody Książka biznesowa roku, przyznawanej przez redakcję dziennika Financial Times i bank inwestycyjny Goldman Sachs". Tytuł oryginału: The Facebook effect.
Bibliografia na stronach 343-344. Indeks.
9788326411731
Facebook (serwis społecznościowy).
Internet--aspekt ekonomiczny--Stany Zjednoczone.
Społeczności internetowe.
Efekt Facebooka / David Kirkpatrick ; przełożył Michał Lipa. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011. - 357 stron ; 24 cm.
Na 4 stronie okładki: "Książka została nominowana do nagrody Książka biznesowa roku, przyznawanej przez redakcję dziennika Financial Times i bank inwestycyjny Goldman Sachs". Tytuł oryginału: The Facebook effect.
Bibliografia na stronach 343-344. Indeks.
9788326411731
Facebook (serwis społecznościowy).
Internet--aspekt ekonomiczny--Stany Zjednoczone.
Społeczności internetowe.