Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury/
Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie).
Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury/ Magdalena Florek, Anna Augustyn. - Warszawa : Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc, 2011. - 344 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 327-333.
9788363362003
Samorząd lokalny--public relations--Polska--1990-.
Samorząd lokalny--public relations--Polska--studium przypadku.
Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury/ Magdalena Florek, Anna Augustyn. - Warszawa : Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc, 2011. - 344 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 327-333.
9788363362003
Samorząd lokalny--public relations--Polska--1990-.
Samorząd lokalny--public relations--Polska--studium przypadku.