Innowacje przedsiebiorstw a satysfakcja klientów w teorii i praktyce /
Innowacje przedsiebiorstw a satysfakcja klientów w teorii i praktyce /
pod red. nauk. Katarzyny Świerszcz i Jana Śliwy.
- Warszawa ; Łódź : Wydawnictwo Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, 2011.
- 310 s. : il. ; 24 cm.
- Studia i Monografie ; nr 31 .
- Studia i Monografie - Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi nr 31 .
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy rozdz.
9788362916375
Konsumenci--skutki innowacji.
Zadowolenie konsumentów.
Innowacje--aspekt ekonomiczny.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy rozdz.
9788362916375
Konsumenci--skutki innowacji.
Zadowolenie konsumentów.
Innowacje--aspekt ekonomiczny.