Kreowanie wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej /
Seweryn, Renata (ekonomia).
Kreowanie wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej / Renata Seweryn. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012. - 291 s. : il. ; 24 cm. - Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, nr 220 1899-0428 ; . - Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie nr 220 .
Bibliogr. s. 248-273.
Streszcz. ang.
9788372526021
Wartość.
Turystyka miejska--Polska--1990---statystyki.
Turystyka miejska--badania--Polska--Kraków--1990-.
Kreowanie wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej / Renata Seweryn. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012. - 291 s. : il. ; 24 cm. - Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, nr 220 1899-0428 ; . - Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie nr 220 .
Bibliogr. s. 248-273.
Streszcz. ang.
9788372526021
Wartość.
Turystyka miejska--Polska--1990---statystyki.
Turystyka miejska--badania--Polska--Kraków--1990-.