Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych /
Dejnaka, Agnieszka.
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych / Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 199 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 177-184.
9788375565836
Postawy konsumentów--1990-.
Zakupy--aspekt społeczny.
Handel elektroniczny--aspekt psychologiczny.
Handel elektroniczny--aspekt społeczny.
Media społecznościowe--aspekt ekonomiczny.
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych / Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 199 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 177-184.
9788375565836
Postawy konsumentów--1990-.
Zakupy--aspekt społeczny.
Handel elektroniczny--aspekt psychologiczny.
Handel elektroniczny--aspekt społeczny.
Media społecznościowe--aspekt ekonomiczny.