Neuromarketing : 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta /
Dooley, Roger (1952- ).
Neuromarketing : 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta / 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta Roger Dooley ; przekład Agnieszka Śmiechowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015. - 320 s. ; 24 cm.
9788301183608
Neuromarketing--poradniki.
Neuromarketing : 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta / 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta Roger Dooley ; przekład Agnieszka Śmiechowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015. - 320 s. ; 24 cm.
9788301183608
Neuromarketing--poradniki.