Guerrilla social media marketing : 100+ weapons to grow your online influence, attract customers, and drive profits /
Levinson, Jay Conrad.
Guerrilla social media marketing : 100+ weapons to grow your online influence, attract customers, and drive profits / Jay Conrad Levinson, Shane Gibson ; foreword by Guy Kawasaki. - [Irvine] : Entrepreneur Press, cop. 2010. - XIV, 250 s. : il. ; 23 cm.
Miejsce wyd. wg COPAC online.
Indeks.
9781599183831 1599183838
Marketing w Internecie.
Relacje z klientami.
Media społecznościowe--marketing.
Guerrilla social media marketing : 100+ weapons to grow your online influence, attract customers, and drive profits / Jay Conrad Levinson, Shane Gibson ; foreword by Guy Kawasaki. - [Irvine] : Entrepreneur Press, cop. 2010. - XIV, 250 s. : il. ; 23 cm.
Miejsce wyd. wg COPAC online.
Indeks.
9781599183831 1599183838
Marketing w Internecie.
Relacje z klientami.
Media społecznościowe--marketing.