W jaki sposób klienci dokonują oceny usługi? : rola cech indywidualnych klientów w spostrzeganiu jakości usług /
Trzebiński, Wojciech.
W jaki sposób klienci dokonują oceny usługi? : rola cech indywidualnych klientów w spostrzeganiu jakości usług / Wojciech Trzebiński. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa, 2016. - 286 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-286.
9788380300972 9788380300903
Jakość usług--ocena.
Postawy konsumentów--badania.
W jaki sposób klienci dokonują oceny usługi? : rola cech indywidualnych klientów w spostrzeganiu jakości usług / Wojciech Trzebiński. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa, 2016. - 286 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-286.
9788380300972 9788380300903
Jakość usług--ocena.
Postawy konsumentów--badania.