Media społecznościowe w komunikacji i kreowaniu wizerunku uczelni publicznych /
Koszembar-Wiklik, Małgorzata.
Media społecznościowe w komunikacji i kreowaniu wizerunku uczelni publicznych / Małgorzata Koszembar-Wiklik. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2016. - 396 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 355-374, netografia s. 375-378.
9788365682291
Uniwersytety i uczelnie--public relations--Polska--1990-.
Media społecznościowe--Polska--1990-.
Uniwersytety i uczelnie--w mass mediach.
Media społecznościowe w komunikacji i kreowaniu wizerunku uczelni publicznych / Małgorzata Koszembar-Wiklik. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2016. - 396 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 355-374, netografia s. 375-378.
9788365682291
Uniwersytety i uczelnie--public relations--Polska--1990-.
Media społecznościowe--Polska--1990-.
Uniwersytety i uczelnie--w mass mediach.