Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business /
Kaniewska-Sęba, Aleksandra.
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright © 2018. - 318 stron : ilustracje ; 24 cm.
Miejsce wydania według bazy ISBN online.
Bibliografia na stronach 305-311.
9788363391232
Marketing przemysłowy.
Badania marketingowe.
Badania marketingowe
Marketing
Podręcznik
Zarządzanie i marketing
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright © 2018. - 318 stron : ilustracje ; 24 cm.
Miejsce wydania według bazy ISBN online.
Bibliografia na stronach 305-311.
9788363391232
Marketing przemysłowy.
Badania marketingowe.
Badania marketingowe
Marketing
Podręcznik
Zarządzanie i marketing