Reklama według Ottona Kleppnera /
Russell, Thomas (1941- ).
Reklama według Ottona Kleppnera / Tyt. oryg. : Kleppner's advertising procedure J. Thomas Russell, W. Ronald Lane ; [red. nauk. wyd. polskiego: Robert Kwiatkowski ; tł. Biuro Tłumaczeń "The Mission"]. - [Warszawa] : Wydawnictwo Felberg SJA : Prentice-Hall International, cop. 2000. - XXIV, 818 s. : faks., fot., rys., wykr. ; 26 cm.
Indeks.
Dla nauczycieli i pracowników naukowych.
839114657X
Reklama--zarządzanie--podręczniki.
Reklama według Ottona Kleppnera / Tyt. oryg. : Kleppner's advertising procedure J. Thomas Russell, W. Ronald Lane ; [red. nauk. wyd. polskiego: Robert Kwiatkowski ; tł. Biuro Tłumaczeń "The Mission"]. - [Warszawa] : Wydawnictwo Felberg SJA : Prentice-Hall International, cop. 2000. - XXIV, 818 s. : faks., fot., rys., wykr. ; 26 cm.
Indeks.
Dla nauczycieli i pracowników naukowych.
839114657X
Reklama--zarządzanie--podręczniki.