Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula, Robert Kozielski, Lech C. Król, Mariusz Ludwiński, Artur Maciorowski, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Grzegorz Mazurek, Henryk Mruk, Andrzej Pomykalski, Jan W. Wiktor.
- Wydanie I.
- Warszawa : PWN, copyright © 2018.
- 272 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
- Marketing .
- Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN .
Bibliografia na stronach 255-266, netografia na stronach 267-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu.
9788301202248
2001-
Marketing cyfrowy.
Marketing w Internecie.
Badania marketingowe--metodologia.
Marketing--innowacje.
Branding (marketing).
Decyzje
Gospodarka oparta na wiedzy
Komunikacja marketingowa
Marketing
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Monografia
Zarządzanie i marketing
Bibliografia na stronach 255-266, netografia na stronach 267-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu.
9788301202248
2001-
Marketing cyfrowy.
Marketing w Internecie.
Badania marketingowe--metodologia.
Marketing--innowacje.
Branding (marketing).
Decyzje
Gospodarka oparta na wiedzy
Komunikacja marketingowa
Marketing
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Monografia
Zarządzanie i marketing