Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /

Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula, Robert Kozielski, Lech C. Król, Mariusz Ludwiński, Artur Maciorowski, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Grzegorz Mazurek, Henryk Mruk, Andrzej Pomykalski, Jan W. Wiktor. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright © 2018. - 272 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm. - Marketing . - Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN .

Bibliografia na stronach 255-266, netografia na stronach 267-272.

Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu.

9788301202248


2001-


Marketing cyfrowy.
Marketing w Internecie.
Badania marketingowe--metodologia.
Marketing--innowacje.
Branding (marketing).
Decyzje
Gospodarka oparta na wiedzy
Komunikacja marketingowa
Marketing
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)


Monografia


Zarządzanie i marketing