Kontrowersje i wyzwania merketingu i zarządzania w XXI wieku /
Kontrowersje i wyzwania merketingu i zarządzania w XXI wieku /
pod redakcją Alicji K. Krzepickiej i Jolanty Tarapaty ; autorzy: Małgorzata Chojnacka, Ewa Frankowska, Marta Grodner, Katarzyna Gurmińska, Agnieszka Kabalska, Kamil M. Kraj, Alicja K. Krzepicka, Aneta Kułakowska, Marek Lisiecki, Joanna Pisarewicz, Jolanta Tarapata, Katarzyna Zioło.
- Warszawa : Wojskowa Akademia Techniczna, copyright 2018.
- 174, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka skierowana jest do socjologów, politologów, filozofów, ekonomistów, studentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.
9788379381296
Zarządzanie.
Marketing.
Handel elektroniczny.
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka skierowana jest do socjologów, politologów, filozofów, ekonomistów, studentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.
9788379381296
Zarządzanie.
Marketing.
Handel elektroniczny.