Kontrowersje i wyzwania merketingu i zarządzania w XXI wieku /

Kontrowersje i wyzwania merketingu i zarządzania w XXI wieku / pod redakcją Alicji K. Krzepickiej i Jolanty Tarapaty ; autorzy: Małgorzata Chojnacka, Ewa Frankowska, Marta Grodner, Katarzyna Gurmińska, Agnieszka Kabalska, Kamil M. Kraj, Alicja K. Krzepicka, Aneta Kułakowska, Marek Lisiecki, Joanna Pisarewicz, Jolanta Tarapata, Katarzyna Zioło. - Warszawa : Wojskowa Akademia Techniczna, copyright 2018. - 174, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.

Bibliografia przy rozdziałach.

Książka skierowana jest do socjologów, politologów, filozofów, ekonomistów, studentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

9788379381296


Zarządzanie.
Marketing.
Handel elektroniczny.