Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness /
Komańda, Marcin.
Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness / Marcin Komańda. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2019. - 208 stron : ilustracje ; 24 cm. - Praca Naukowa . - Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach .
Bibliografia na stronach 163-181.
9788378755180 9788378755197
2001-
Media społecznościowe--wykorzystanie.
Modele biznesowe.
Centra fitness--aspekt ekonomiczny.
Centra fitness--zarządzanie.
Fitness
Media społecznościowe
Model biznesowy
Trenerzy i instruktorzy sportowi
Polska
Monografia
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness / Marcin Komańda. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2019. - 208 stron : ilustracje ; 24 cm. - Praca Naukowa . - Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach .
Bibliografia na stronach 163-181.
9788378755180 9788378755197
2001-
Media społecznościowe--wykorzystanie.
Modele biznesowe.
Centra fitness--aspekt ekonomiczny.
Centra fitness--zarządzanie.
Fitness
Media społecznościowe
Model biznesowy
Trenerzy i instruktorzy sportowi
Polska
Monografia
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing