Zaufanie w relacjach business-to-business : perspektywa dynamiczna /
Zieliński, Marek (marketing).
Zaufanie w relacjach business-to-business : perspektywa dynamiczna / Marek Zieliński ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2019. - 226, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-224.
Streszczenie angielskie.
9788374179966
2001-
Marketing relacyjny.
Relacje z klientami.
Zaufanie--aspekt ekonomiczny.
Zachowania w organizacji.
Komunikacja marketingowa
Marketing partnerski
Przedsiębiorstwo
Współdziałanie
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zaufaniem
Relacje biznesowe
Monografia
Zarządzanie i marketing
Zaufanie w relacjach business-to-business : perspektywa dynamiczna / Marek Zieliński ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2019. - 226, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-224.
Streszczenie angielskie.
9788374179966
2001-
Marketing relacyjny.
Relacje z klientami.
Zaufanie--aspekt ekonomiczny.
Zachowania w organizacji.
Komunikacja marketingowa
Marketing partnerski
Przedsiębiorstwo
Współdziałanie
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zaufaniem
Relacje biznesowe
Monografia
Zarządzanie i marketing