Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego /
Antczak, Mariola.
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego / Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. - 264 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 171-181. Indeks.
9788381423342 9788381423359
2001-
Marketing biblioteczny--Polska.
Marketing wewnętrzny.
Biblioteki
Marketing personalny
Województwo łódzkie (1999- )
Monografia
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Zarządzanie i marketing
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego / Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. - 264 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 171-181. Indeks.
9788381423342 9788381423359
2001-
Marketing biblioteczny--Polska.
Marketing wewnętrzny.
Biblioteki
Marketing personalny
Województwo łódzkie (1999- )
Monografia
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Zarządzanie i marketing