Transformacìâ vartostì u rozvitku vìdnosin "pìdpriêmstvo-klìênt" : Monografiâ /
Transformacìâ vartostì u rozvitku vìdnosin "pìdpriêmstvo-klìênt" : Monografiâ /
Transformacja wartości w rozwoju relacji "przedsiębiorstwo-klient"
za naukovoû redakcìêû Êvgena Krikavsʹkogo ì Natalìï Čuhraj ; Mìnìsterstvo Osvìti ì Nauki Ukraïni, Nacìonal'nij Unìversitet " L'vìvs'ka Politehnìka".
- L'vìv : Vidavnictvo Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka", 2007.
- 297, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Strona przytytułowa i spis treści w języku polskim.
Bibliografia przy rozdziałach.
Polecana pracownikom naukowym, przedsiębiorcom, pracownikom administracji państwowej, wykładowcom szkół wyższych, doktorantom i studentom.
Relacje z klientami--zarządzanie.
Zarządzanie przedsiębiorstwem--aspekt społeczny.
Marketing strategiczny.
Wartość.
Strona przytytułowa i spis treści w języku polskim.
Bibliografia przy rozdziałach.
Polecana pracownikom naukowym, przedsiębiorcom, pracownikom administracji państwowej, wykładowcom szkół wyższych, doktorantom i studentom.
Relacje z klientami--zarządzanie.
Zarządzanie przedsiębiorstwem--aspekt społeczny.
Marketing strategiczny.
Wartość.