Transformacìâ vartostì u rozvitku vìdnosin "pìdpriêmstvo-klìênt" : Monografiâ /

Transformacìâ vartostì u rozvitku vìdnosin "pìdpriêmstvo-klìênt" : Monografiâ / Transformacja wartości w rozwoju relacji "przedsiębiorstwo-klient" za naukovoû redakcìêû Êvgena Krikavsʹkogo ì Natalìï Čuhraj ; Mìnìsterstvo Osvìti ì Nauki Ukraïni, Nacìonal'nij Unìversitet " L'vìvs'ka Politehnìka". - L'vìv : Vidavnictvo Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka", 2007. - 297, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.

Strona przytytułowa i spis treści w języku polskim.

Bibliografia przy rozdziałach.

Polecana pracownikom naukowym, przedsiębiorcom, pracownikom administracji państwowej, wykładowcom szkół wyższych, doktorantom i studentom.




Relacje z klientami--zarządzanie.
Zarządzanie przedsiębiorstwem--aspekt społeczny.
Marketing strategiczny.
Wartość.