Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce /
Figiel, Adam.
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce / Adam Figiel, Magda Ziembińska. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2019. - 132 strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Społecznie pożądany wizerunek kandydatów na najwyższe stanowiska w państwie w świetle aktualnych uwarunkowań społeczno-gospodarczych.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 125-128. Indeks.
9788365648976 9788365648983 9788365648990 9788366395008
1901-2000
1989-2000
2001-
Public relations i polityka--Polska--1990-.
Marketing polityczny--Polska--1990-.
Wybory prezydenckie (Polska ; 2015).
Opinia publiczna--Polska--1990-.
Funkcjonariusze publiczni
Opinia publiczna
Prezydentura (urząd)
Public relations
Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
Polska
Opracowanie
Polityka, politologia, administracja publiczna
Socjologia i społeczeństwo
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce / Adam Figiel, Magda Ziembińska. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2019. - 132 strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Społecznie pożądany wizerunek kandydatów na najwyższe stanowiska w państwie w świetle aktualnych uwarunkowań społeczno-gospodarczych.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 125-128. Indeks.
9788365648976 9788365648983 9788365648990 9788366395008
1901-2000
1989-2000
2001-
Public relations i polityka--Polska--1990-.
Marketing polityczny--Polska--1990-.
Wybory prezydenckie (Polska ; 2015).
Opinia publiczna--Polska--1990-.
Funkcjonariusze publiczni
Opinia publiczna
Prezydentura (urząd)
Public relations
Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
Polska
Opracowanie
Polityka, politologia, administracja publiczna
Socjologia i społeczeństwo