Customer experience management : moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta /
Wojciechowska, Katarzyna (marketing).
Customer experience management : moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Gliwice : Helion, © 2020. - 375, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm. - Onepress Exclusive . - Onepress Exclusive .
9788328348004
Relacje z klientami--zarządzanie.
Komunikacja marketingowa.
Relacje z klientami--aspekt psychologiczny.
Emocje--aspekt ekonomiczny.
Marketing--aspekt psychologiczny.
Obsługa klienta
Marketing
Zarządzanie
Podręcznik
Zarządzanie i marketing
Customer experience management : moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Gliwice : Helion, © 2020. - 375, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm. - Onepress Exclusive . - Onepress Exclusive .
9788328348004
Relacje z klientami--zarządzanie.
Komunikacja marketingowa.
Relacje z klientami--aspekt psychologiczny.
Emocje--aspekt ekonomiczny.
Marketing--aspekt psychologiczny.
Obsługa klienta
Marketing
Zarządzanie
Podręcznik
Zarządzanie i marketing