Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów /
Brzozowska-Woś, Magdalena.
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów / Magdalena Brzozowska-Woś. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2020. - 346 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 267-341.
Streszczenie w języku angielskim.
9788373488274
Komunikacja marketingowa.
Branding (marketing).
Internet
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
Marka (ekonomia)
Marketing
Opracowanie
Zarządzanie i marketing
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów / Magdalena Brzozowska-Woś. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2020. - 346 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 267-341.
Streszczenie w języku angielskim.
9788373488274
Komunikacja marketingowa.
Branding (marketing).
Internet
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
Marka (ekonomia)
Marketing
Opracowanie
Zarządzanie i marketing