Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów : zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej /
Wendel, Stephen.
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów : zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej / Tytuł oryginału: Designing for behavior change : applying psychology and behavioral economics Stephen Wendel ; przekład Katarzyna Bogusławska. - Gliwice : Helion, 2021. - 332, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie II - dotyczy oryginału. Na książce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Bibliografia na stronach 323-332.
9788328374294
Interakcja człowiek-komputer.
Postawy konsumentów.
Konsumenci--psychologia.
Ekonomia behawioralna
Decyzje
Nawyki konsumenckie
Nowy produkt
Poradnik
Gospodarka, ekonomia, finanse
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów : zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej / Tytuł oryginału: Designing for behavior change : applying psychology and behavioral economics Stephen Wendel ; przekład Katarzyna Bogusławska. - Gliwice : Helion, 2021. - 332, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie II - dotyczy oryginału. Na książce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Bibliografia na stronach 323-332.
9788328374294
Interakcja człowiek-komputer.
Postawy konsumentów.
Konsumenci--psychologia.
Ekonomia behawioralna
Decyzje
Nawyki konsumenckie
Nowy produkt
Poradnik
Gospodarka, ekonomia, finanse
Psychologia
Zarządzanie i marketing