Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : wyniki badań : praca zbiorowa /
Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : wyniki badań : praca zbiorowa /
pod red. Józefy Kramer i Urszuli Janeczek ; [aut. Danuta Babińska et al.] ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych.
- Katowice : AE, 2002.
- 229 s. : wykr. ; 24 cm.
Książka powstała na podstawie wyników badań statutowych zrealizowanych w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych w 2001 roku.
Bibliogr. s. 224-229.
Wstęp, spis treści również ang.
Streszcz. ang.
8389072017
Kultura przedsiębiorstwa.
Postawy konsumentów.
Zachowania w organizacji.
Książka powstała na podstawie wyników badań statutowych zrealizowanych w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych w 2001 roku.
Bibliogr. s. 224-229.
Wstęp, spis treści również ang.
Streszcz. ang.
8389072017
Kultura przedsiębiorstwa.
Postawy konsumentów.
Zachowania w organizacji.