Kanały marketingowe /
Stern, Louis W. (1935- ).
Kanały marketingowe / Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan ; przekł. Anna Błażukiewicz, Magdalena Butrym-Karaś. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 651 s. ; 24 cm. - Przedsiębiorczość . - Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWN .
8301137398
Dystrybucja (ekonomia).
Kanały dystrybucji.
Kanały marketingowe / Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan ; przekł. Anna Błażukiewicz, Magdalena Butrym-Karaś. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 651 s. ; 24 cm. - Przedsiębiorczość . - Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWN .
8301137398
Dystrybucja (ekonomia).
Kanały dystrybucji.