Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju : percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku spożywczym /

Wiśniewska, Agnieszka (1976- ).

Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju : percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku spożywczym / Agnieszka Wiśniewska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2023. - 328 stron : ilustracje ; 24 cm.

Książka ukazała się jako rezultat projektu badawczego prowadzonego w latach 2021–2023, zrealizowanego dzięki wsparciu Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Priorytetowego Obszaru Badawczego V programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”.

Bibliografia na stronach 265-296.

9788320825442


2001-


Ekorozwój.
Przemysł rolno-spożywczy.
Konsumenci--badania.
Konsumpcja zrównoważona.


Monografia