Wizerunek polityka i jego marka : jak je skutecznie budować i wzmacniać? : czy każdy może zostać politykiem? /
Kinastowska, Joanna.
Wizerunek polityka i jego marka : jak je skutecznie budować i wzmacniać? : czy każdy może zostać politykiem? / Joanna Kinastowska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 274 strony : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł wydania I: Czy każdy może zostać politykiem? : program 6 kroków do samodzielnej budowy silnej marki politycznej.
Bibliografia na stronach 269-272.
9788381028424
Politycy--Polska--1990-.
Marketing polityczny--Polska--1990-.
Politycy--w mass mediach--Polska--1990-.
Autoprezentacja--Polska--1990-.
Branding (marketing)--Polska--1990-.
Polityka--Polska--1990-.
Vademecum
Monografia
Media i komunikacja społeczna
Polityka, politologia, administracja publiczna
Wizerunek polityka i jego marka : jak je skutecznie budować i wzmacniać? : czy każdy może zostać politykiem? / Joanna Kinastowska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 274 strony : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł wydania I: Czy każdy może zostać politykiem? : program 6 kroków do samodzielnej budowy silnej marki politycznej.
Bibliografia na stronach 269-272.
9788381028424
Politycy--Polska--1990-.
Marketing polityczny--Polska--1990-.
Politycy--w mass mediach--Polska--1990-.
Autoprezentacja--Polska--1990-.
Branding (marketing)--Polska--1990-.
Polityka--Polska--1990-.
Vademecum
Monografia
Media i komunikacja społeczna
Polityka, politologia, administracja publiczna