Data Driven Marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji /
Andrzejczyk, Adrian.
Data Driven Marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright © 2024. - 300 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 283-300.
9788383227283
Marketing cyfrowy.
Kluczowe wskaźniki efektywności.
Analiza danych.
Analiza danych
Marketing analityczny
Marketing cyfrowy
Strategia marketingowa
Podejmowanie decyzji
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
Poradnik
Zarządzanie i marketing
Data Driven Marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright © 2024. - 300 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 283-300.
9788383227283
Marketing cyfrowy.
Kluczowe wskaźniki efektywności.
Analiza danych.
Analiza danych
Marketing analityczny
Marketing cyfrowy
Strategia marketingowa
Podejmowanie decyzji
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
Poradnik
Zarządzanie i marketing