Pomiar satysfakcji i lojalności klientów /
Hill, Nigel (1952- ).
Pomiar satysfakcji i lojalności klientów / Tyt. oryg.: Handbook of customer satisfaction and loyalty measurement Nigel Hill, Jim Alexander ; przeł. Alina Klin. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 355 s. : rys., wykr. ; 24 cm. - Publikacje Biznesowe . - Publikacje Biznesowe .
Bibliogr. s. [349]-350. Indeks.
8388597906
Relacje z klientami.
Badania marketingowe.
Zadowolenie konsumentów.
Pomiar satysfakcji i lojalności klientów / Tyt. oryg.: Handbook of customer satisfaction and loyalty measurement Nigel Hill, Jim Alexander ; przeł. Alina Klin. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 355 s. : rys., wykr. ; 24 cm. - Publikacje Biznesowe . - Publikacje Biznesowe .
Bibliogr. s. [349]-350. Indeks.
8388597906
Relacje z klientami.
Badania marketingowe.
Zadowolenie konsumentów.