Znaczenie social media marketingu w branży filmowej /
Le Viet, Milena.
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej / Milena Le Viet-Błaszczyk. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024. - 196, [7] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 179-196.
Dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury.
9788383315737
10.18778/8331-573-7 doi
2001-
Komunikacja marketingowa
Marketing społecznościowy
Media społecznościowe
Przemysł filmowy
Wynik finansowy
Polska
Materiały pomocnicze
Monografia
Zarządzanie i marketing
791.6(438) 339.138:077(438) (075.8)
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej / Milena Le Viet-Błaszczyk. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024. - 196, [7] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 179-196.
Dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury.
9788383315737
10.18778/8331-573-7 doi
2001-
Komunikacja marketingowa
Marketing społecznościowy
Media społecznościowe
Przemysł filmowy
Wynik finansowy
Polska
Materiały pomocnicze
Monografia
Zarządzanie i marketing
791.6(438) 339.138:077(438) (075.8)