Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki /

Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki / Iwona Escher, Aleksandra Ścibich-Kopiec, Justyna Łapińska. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, copyright 2024. - 249 stron : fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.

Bibliografia, netografia na stronach 208-231.

Dla pracowników interaktywnych centrów nauki, którzy biorą udział w tworzeniu strategii (polityki) obsługi klientów instytucjonalnych w takich podmiotach.

9788323160212


2001-


Lojalność konsumentów
Marketing
Muzea i centra nauki
Relacje biznesowe
Zarządzanie relacjami z klientami


Polska


Opracowanie
Raport z badań


Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing

001.92 659.1 339.138(438)