Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki /
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki /
Iwona Escher, Aleksandra Ścibich-Kopiec, Justyna Łapińska.
- Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, copyright 2024.
- 249 stron : fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-231.
Dla pracowników interaktywnych centrów nauki, którzy biorą udział w tworzeniu strategii (polityki) obsługi klientów instytucjonalnych w takich podmiotach.
9788323160212
2001-
Lojalność konsumentów
Marketing
Muzea i centra nauki
Relacje biznesowe
Zarządzanie relacjami z klientami
Polska
Opracowanie
Raport z badań
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
001.92 659.1 339.138(438)
Bibliografia, netografia na stronach 208-231.
Dla pracowników interaktywnych centrów nauki, którzy biorą udział w tworzeniu strategii (polityki) obsługi klientów instytucjonalnych w takich podmiotach.
9788323160212
2001-
Lojalność konsumentów
Marketing
Muzea i centra nauki
Relacje biznesowe
Zarządzanie relacjami z klientami
Polska
Opracowanie
Raport z badań
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
001.92 659.1 339.138(438)