Zyskać przewagę : (Record no. 31221)

MARC details
000 -ETYKIETA REKORDU
pole stałej długości 01161cam a2200301 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
Pole kontrolne zz2007995412
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
Pole kontrolne NUKAT
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
Pole kontrolne 20241231103235.0
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI
Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki 9788374416580
035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU
Numer systemowy (OCoLC)750117804
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
Instytucja, która przygotowała dane do khw KR 7/TS
Instytucja, która wprowadziła rekord KR 7/TS
Instytucja, która zmodyfikowała rekord KR 7/TS
-- KR 7/HTs
-- GL 001/JK
100 1# - HASŁO GŁÓWNE - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa Kowalska, Marzena
Dopowiedzenie inne niż daty biograficzne (marketing).
9 (RLIN) 62219
245 10 - STREFA TYTUŁU I OZNACZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
Tytuł Zyskać przewagę :
Ciąg dalszy tytułu zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu : między teorią a praktyką /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Marzena Kowalska.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Miejsce wydania Toruń :
Nazwa wydawcy Wydawnictwo Adam Marszałek,
Data wydania 2007.
300 ## - STREFA OPISU FIZYCZNEGO
Określenie formy dokumentu i/lub objętość 362 s. :
Oznaczenie ilustracji il. ;
Format 23 cm.
336 ## - TYP ZAWARTOŚCI
Termin opisujący typ zawartości Tekst
Kod określający zawartość txt
Źródło rdacontent
337 ## - TYP MEDIÓW
Tryb odtwarzania Bez urządzenia pośredniczącego
Kod typu mediów n
Źródło rdamedia
338 ## - TYP/RODZAJ NOŚNIKA
Hasło opisujące typ nośnika Wolumin
Kod typu nośnika nc
Źródło rdacarrier
504 ## - UWAGA DOTYCZĄCA BIBLIOGRAFII ZAŁĄCZNIKOWEJ
Uwaga dotycząca bibliografii Bibliogr. s. [352]-362.
521 8# - UWAGA DOTYCZĄCA PRZEZNACZENIA CZYTELNICZEGO
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego Dla praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji.
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Marketing relacyjny.
Source of heading or term kaba
9 (RLIN) 29227
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Komunikacja marketingowa.
Source of heading or term kaba
9 (RLIN) 28342
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Komunikacja w organizacjach.
Source of heading or term kaba
9 (RLIN) 28359
710 2# - HASŁO DODATKOWE - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element Wydawnictwo Adam Marszałek.
Relationship pbl
9 (RLIN) 100907
920 ## -
-- 978-83-7441-658-0
942 ## - POLA KOHA
Schemat, według którego wydawnictwa są ustawiane Inne/Ogólny schemat klasyfikacji
Typ dokumentu Basic collection
Holdings
Status wycofania Status zagubienia Schemat, według którego wydawnictwa są ustawiane Status zniszczenia Dostępność Biblioteka macierzysta Obecna biblioteka Lokalizacja Data nabycia Źródło nabycia Wartość, cena zakupu Numer inwentarzowy Ilość wypożyczeń Ilość prolongat Sygnatura Kod kreskowy Ostatnio widziany Data ostatniego wypożyczenia Cena obowiązuje od Typ dokumentu Koha
    Inne/Ogólny schemat klasyfikacji     BUEK BUEK Magazyn 18/09/2007 K-259/2007 28.00 1000276170 21 1 276170 1000276170 14/07/2023 08/12/2022 31/10/2007 Basic collection
    Inne/Ogólny schemat klasyfikacji     BUEK BUEK Magazyn 18/09/2007 K-259/2007 28.00 1000276171 22   276171 1000276171 27/01/2023   31/10/2007 Basic collection
    Inne/Ogólny schemat klasyfikacji     BUEK BUEK Magazyn 18/09/2007 K-259/2007 28.00 1000276172 42   276172 1000276172 07/09/2022   31/10/2007 Basic collection